Saturday, December 19, 2009

empat

Salam Si Cantik!
sihat kah kamu hari nih? sorry sebab bizi dua tiga hari nih. aku sedang siapkan besday gift perempuan kesayangan aku, Mimi. hehe. nanti aku upload eh.hehe.

Ni nak kongsi sikit, hasil kerja tangan perempuan cantik Syuhada, aku panggil dia Syud, kawan Kapasitor aku. Sangat tertarik, sebab comey giler!


sangat comey bukan? ^_^


* * *

* * *

kad nih sgt COMEY!!! seyes macam tuannye jugak.hehe. kalau bukak blog dia, kamu mesti akan terasa dalam dunia budak yang comey, pastu terasa kamu pun jadik comey.hehe.


*ini tuan punya kad, sangat jelessshh tengok lesung pipi dia ;p*

oke, syud buat kad nih untuk pasangan pengantin. kad nih terbahagi kepada dua. Satu untuk Nia, satu untuk Jojo. Dua2 pun orang kesayangan aku di Kapasitor. hehe. Kalau kamu tengok, kad nih terdiri dari tiga lapis, yg mana kad warna merah dilekatkan belakang sekali, yang tergam gambar perempuan cantik Nia. Lapisan kedua pula, Syud buatkan tingkap(frame) yang mana akan terserlah gambar Nia.Lalu, dia hiaskan page itu bagi nampak sungguh comey! hehe. aku rase penggunaan burung dan dengan adenye bentuk hati tuh, sangat memikat hati, kan? dan cover depan kad, sangat menepati tema. kalau aku dapat kad nih, confirm-confirm malam pertama tidur dengan kad. Awww! ;p

Selamat Mencuba Sayang! Selamat Mencomeykan Diri Kamu! :)

2 comments:

s.c.h.u.l.t said...

aww...kembang semangkuk hati ini (sampai tak muat mangkuk membaca puji-pujian) hehehehe

thanks promote hasil kerja syud yg xseberapa ;)

rObOt said...

alahai..tak seberapa ker? takdelah.
sgt comey oke! hehe *mcm tuannye ;p*