Friday, December 11, 2009

tiga

Salam Si Cantik!
selamat malam juga. skg dah pukul satu pagi. mata takleh nak tido, padahal sok ade hari report card. *habis aku :P*

Sudah cuba yang aku cadangkan dua entry sebelum nih? aahh..kamu rugi kalau tak join giveway Ju'A tuh. hehe

hari nih aku plan nak siapkan kad besday lya. nak buat mcm kad btk kek mcm entry dua, tapi mati idea sebabkan tak reti buat strawberi.huhu..perempuan cantik, Lya suka strawberi. alih-alih aku menghadap laptop je. tanpa buat ape-ape.haih..sungguh buang masa! *ape aku bebel nih?* hehe.

Tak, sebenarnya nak cakap, tengah-tengah bosan tuh, kawan kesayangan aku, Enchek Teddybear, dia cadangkan suruh tgk kt youtube. *baru terpikir :P* sumpah selama nih, kalau buat kad, aku prefer tgk blog, tgk buku-buku secondhand yang aku beli tuh. lansung tak terpikir kewujudan utube :P *oke, boleh gelakkan saya :)*

mula-mula plan nak tgk cmner nk buat pop-up card. sbb aku tak pernah buat. sgt susah oke, selalu salah bajet ruang. huhu. alih-alih lama sangat godek. terus terjumpa cmner nk buat strawberi. Hoyeay! hehe. sgt hepi.rasa nak loncat-loncat.hehe. terus donwload video tuh, dan try buat. hehe.meh jom sama-sama belaja jom! hehe



senang je bukan? ahh..serius tak susah si cantik, kena sabar sikit. bukak mata besar2.hehe. *jangan jadi panda sudah :P*

biler siap strawberi tuh, enchek teddybear aku, challenge soh buat origami rose. aku memang tak reti buat origami len selain origami katak :P kalau origami katak, tutup mate pun bleh. cewaahh! sgt poyo oke.hehe.

oke, sekarang cube kamu tengok video yang nih, dan try buat origami rose. nampak saja macam susah, tapi senang jer. aku buat dari kul lapan, sampai kul 12 tadi. *giler lame :P* hehe. takper-takper...janji siap,perasaan yang sgt best oke.hehe.



dah tengok? senang je kan.hehe. buatlah dengan hati yang hepi. sangat menarik tau!
oke, nak tunjuk yang aku buat. aku test pakai kertas biase je. test pad paper :P




sangat tak menarik sebab pakai kertas putih, tapi tak per, sok nak buat lok-lok.hehe.doakan aku jangan malas eh  ^_^

Oke, aku sudah cube, kamu biler lagi Si Cantik? tunggu pe lagi? hehe. owh..kalau ade yang nak beli, aku boleh jual yang nih. itu pun kalau kamu berminat, aku leh tolong buatkan :)

Selamat Malam, dan Selamat Mencuba yer! hehe. Sayang Semua Si Cantik :)

2 comments:

iya said...

rajin btl ko wat benda2 ni ek...kalo suh ko wat kad kawen,blh ke???tp takut lak tcabut tgn ko wat beratus2 :) ~~ira

rObOt said...

haha. klu setakat sikit2 tuh, bleh je kot ira. klu kad kawen, jenuh gak.hehe. kawen sendiri mungkinlah kot.haha